Често поставувани прашања

Како да ве контактираме?

Е-маил: Нашиот тим ги очекува вашите прашања. На истите одговараме според истиот редослед по кој сме ги добиле. Се трудиме да одговараме што е можно побрзо. Пишете ни на info@adistudio.mk

Можеме да ви дадеме одговор на сите ваши прашања поврзани со производите, брендовите и др. на е-маил.

Телефон: Секогаш можете да не побарате и ние ќе ви помогнеме со сите ваши прашања и забелешки. Нарачувањето, исто така, е лесно преку телефон, затоа не се двоумете се да ни се јавите. Нашиот телефонски број е: 078/455 461

На телефон можете да добиете одговор за вашата нарачка или испораката. Нарачувањето, исто така е многу лесно.

 

Како да бидам сигурен за безбедноста на купувањето преку веб страната на Ади Студио ?

Купувањето кај нас е 100% безбедно поради тоа што нарачаните производи ги плаќате онлајн со кредитна/дебитна картичка при што вашите податоци ќе бидат заштитени со HTTPS / TLS енкрипција. И со сетрификат за највисока степен на безбедост (PCI DSS Level 1).

Кликнете тука за да прочитате повеќе: Гаранција за безбедно купување.

 

 

Како да ја најдам вашата Facebook страна?

 

Нашата Фејсбук страница можете да ја најдете овде. Кога сте веќе таму, кликнете „Ми се допаѓа“ и добивајте ги најновите известувања и производи од Ади Студио. Ви благодариме!

Како можам да ја сменам или откажам мојата нарачка?

Доколку сакате да ја промените или откажете вашата нарачка ве молиме пишете ни на info@adistudio.mk или контактирајте не преку опцијата за чат на нашата страна во рок од 1-3 дена по извршување на нарачката. Доколку производот е веќе испратен, за жал не сме во можност да ја откажеме вашата нарачка.

 

Кој е статусот на мојата нарачка?

Со задоволство ќе ви провериме. Пишете ни на мејл или побарајте нè на телефон и веднаш ќе ве информираме.

Мојот производ е оштетен, што сега?

Доколку производот сè уште има гаранција (гаранцијата ја добивате заедно со вашиот производ), ве молиме пишете ни на info@adistudio.mk. Лице одговорно за рекламации ќе ве исконтактира и ќе ве упати што понатаму.

 

Каква гаранција имаат производите?

Сите производи имаат целосна, две-годишна гаранција која вклучува оштетувања и нефунционалност на механизми и делови. За оштетувања од механичка причина не сносиме одговорност.

Колку чини испораката?

Цената на испорака во рамките на Р. Македонија е бесплатна. За достава на производи надвор од границите на државата се наплаќа цена на достава во зависност од локацијата. По секоја ваша нарачка, ќе добиете повик од наш агент за финална потврда на нарачката.

 

За колку дена ќе ја добијам мојата нарачка?

Производите во Р. Македонија ги доставуваме во рок од 10-15 дена. За нарачки надвор од нашата држава периодот за достава може да варира во зависност од локацијата. Доколку по вашата нарачка, не добиете повик од наш агент, ве молиме пишете ни на info@adistudio.mk за да провериме.

Дали вршите испорака надвор од државата?

Во зависност од бројот на производи, вршиме достава и во држави надвор од Р. Македонија при што зависно од државата се наплаќа сума за достава на истата.

Дали постои можност за враќање на производ?

Во моментов не постои можност за враќање на производите доставени без оштетувања. При достава ве молиме детално да ги проверите доставените производи. Доколку постојат видливи оштетување контактирајте не преку мејл info@adistudio.mk, преку нашата веб страна или на нашиот телефонски број 078/455 461.

Начини на плаќање?

Во моментот можете да плаќате на следните начини:

Онлајн Плаќање со кредитна или дебитна картичка.